Rikk – „режисьор, който снима клипове на един дъх и сбъдва чужди мечти“

1440
23 Юни 2016, 14:02

Режисьор, който снима клипове на един дъг и сбъдва чужди мечти“ – така е описан режисьорът Виктор Антонов – Rikk през погледа на Плами Максимова.

 

За съвременните фенове на българския хип-хоп Rikk е познат като лицето, което стои зад едни от най-интересните клипове на F.O. и Spens, както и на по-голямата част от ONE SHOT клиповете на Facing The Sun. Факт е, че той стои и зад видео продукции на Monte Music, Virginia Records, Ъпсурт, R&E, Coolio, Haddaway, Facing the sun, Маги Джанаварова и други.

 

Обаче! Преди да поеме пътя си към киното и режисурата, Виктор Антонов задълго практикува breakdance в Electric Force. След известно време решава, че ще се насочи към друго амплоа, което подплатява с образование в НБУ. И ето го днес – един от най-известните режисьори у нас.

 

Rikk разказва в интервю си за goguide.bg как е започнало всичко. Първият му професионален клип се случва през 2010 година – заснема видео за група SLIMsize. Веднага бива забелязан в рап средите с него и за сътрудничество започват да го търсят и други изпълнители, първенци сред които са Atila и Startera.

 

Не всичко при заснемането на видеа обаче преминава като по мед и масло. Rikk се е сбкъсквал и с разни перипетии. Като пример дава видеото на Homelesz и Спенс към „Оставам“. Трябвало е да изградят апартамент в гората, което по същността си не представлявало трудност за екипа му. Но на предния ден заваляло сняг. Наваляло апаратурата, а колата с актьорите катастрофирала, които, за щастие, били невредими.

 

А най-трудният ONE SHOT за Rikk се оказва първият от втория сезон на поредицата, а именно на BOBO – „Трудният път“. Екипът му трябвало да катери 6 етажа, докато снима.

 

Според Виктор Антонов в наши дни един музикален клип представлява „рекламата на песента“. Ето какво още казва:

 

Снимал съм с Coolio, Haddaway и разни чуждестранни MC-та. Но това са хора с огромен опит зад гърба си. На Запад хубавият видеоклип е задължителен от години, докато клиповете в България тепърва стават модерни и се комерсиализират. Световните артисти са минали през времена, когато, за да имаш клип, трябва да си част от лейбъл, който да извади нечовешка сума пари, за да реализира подобна продукция. В повечето случаи един клип преди си беше реклама за настоящия албум, начин той да се популяризира. Сега вече клипът е просто реклама към песента“.

 

Цялото му интервю пред Плами Максимова за GOGUIDE може да прочетете ТУК.

 

 



Коментари
Подреди по

HIPHOPARENA.BG ВЪВ FACEBOOK
HIPHOPARENA.BG ВЪВ GOOGLE+